joi, 13 ianuarie 2011

Marca Gerovital H3

Gerovital H3 este unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti, alaturi de numele Anei Aslan, cea de la care porneste povestea Gerovitalului si care a infiintat primul institut de geriatrie din lume. Organizatia Mondiala a Sanatatii a recomandat ulterior modul de organizare a institutului pentru toate institutele similare, din intreaga lume.

in 1952, Ana Aslan a preparat vitamina H3, un produs a carui formula avea la baza procaina, cunoscuta pana atunci doar ca anestezic local. Ana Aslan a studiat modul in care procaina putea fi folosita in lupta impotriva imbatranirii si a gasit compozitia care sa valorifice efectele acesteia asupra frumusetii. Conceptul Gerovital H3 a fost introdus pentru prima data in 1957, la Verona, in Italia, cu ocazia Congresului International de Gerontologie.

Curand, noua formula antiimbatranire a fost incredintata de catre celebra cercetatoare companiei Farmec din Cluj-Napoca, pentru a incepe productia unor creme cosmetice antirid, in serie. in anul 1967, a fost realizata prima crema Gerovital H3 in laboratoarele Farmec. Crema nu doar regenera epiderma, dar reusea sa mentina procesele metabolice specifice pielii tinere, la persoanele in varsta.

Produsele Gerovital H3 au devenit rapid cunoscute in numeroase tari. De istoria Gerovitalului se leaga numele unor celebritati ca Marlene Dietrich, Claudia Cardinale, Jacqueline Kennedy, Charile Chaplin, Salvador Dali, care au venit la Bucuresti pentru a beneficia de efectele Gerovitalului.

Ana Aslan, cea care a incredintat drepturile de productie a cremelor Gerovital fabricii Farmec, a fost multi ani consilierul stiintific al companiei si este in continuare patronul sau spiritual. Produsele Gerovital H3 si sigla companiei sunt marcate cu semnatura sa.

Farmec a facut din Gerovital H3 o adevarata marca de succes, pe care o detine si astazi in portofoliu, intr-o formula reinnoita. Cremele Gerovital H3 sunt unul dintre putinele produse 100% romanesti care si-au pastrat notorietatea, fiind exportate, in numar mare, in tari din Europa, Asia si America de Nord. Gama are efecte asupra pielii imbatranite, dar si asupra pielii care nu a imbatranit inca si vrea sa se mentina asa.

La mai bine de o jumatate de secol de la realizarea sa, Gerovital ramane in continuare o marca de referinta in lupta antiaging, un produs reinventat, care se adapteaza vremurilor, dar pastreaza in semnatura olografa a Anei Aslan un aer de traditie si valoare.

GEROVITAL - cel mai cautat brand din Romania! *

*conform AC Nielsen, 2009, segment face care

2 comentarii: