joi, 13 ianuarie 2011

Gerovital Plant Tratament Word Of Mouth

assets/Uploads/_resampled/SetWidth190-GPT-logo-315x190.png
Perioada: 2010-09-20 - 2010-11-07

Castigatoarele campaniei de Word of Mouth Gerovital Plant Tratament sunt:
  • Iuliana Manea, http://beautybyjules.com - care va primi din partea noastra un premiu special
  • Denisa Lala, http://denisuca.com - care va veni intr-o "expeditie" de o zi la noi la fabrica
In cadrul campaniei de Word Of Mouth, 40 de trenderi si trenderite au posibilitatea sa incerce si sa raspandeasca vestea despre noua gama Gerovital Plant Tratament (pentru par deteriorat si antimatreata).
trenderii sunt persoanele care vor sa fie informate cu privire la ce e nou pe piata si care au o placere deosebita in a despica firul in patru in ceea ce priveste produsele sau serviciile pe care le folosesc in mod curent sau ocazional.
Gerovital Plant Tratament, Doctorul personal al parului tau!
Farmec a conceput doua formule de tratament pentru par impotriva celor mai des intalnite probleme ale parului, matreata si aspectul degradat al firului de par, ca efecte ale factorilor daunatori interni (alimentaţie nesanatoasa, stres, etc.) si ale celor externi (radiatii UV, produse de styling, poluare, praf).
Gama Gerovital Plant Tratament se situează la limita dintre produsele cosmetice de înfrumusetare a parului si cele farmaceutice.
Campania de Word Of Mouth trender - Gerovital Plant Tratament
In cadrul campaniei dorim sa incerci, sa faci cunoscute produsele si sa ne spui parerea ta in urma folosirii produselor din gama Gerovital Plant Tratament.
Pentru asta vei primi un pachet care va contine (in funcţie de nevoile parului tau): produse pentru regenerarea parului sau produse antimatreata. Acceseaza pagina de campanie pentru a vedea pachetele:
Pre-Campania (perioada de inscriere a trenderilor) se desfasoara intre 20 septembrie si 1 octombrie. Intre 4-8 octombrie, se va realiza peroada de selectie si echipare a trenderilor si trenderitelor cu produsele si minimostrele Gerovital Plant Tratament.
trenderii invitati la campanie vor folosi produsele timp de 4 saptamani (11 octombrie - 7 noiembrie), tinand cont de modul de utilizare al acestora si vor face cunoscute produsele prin intermediul retelelor sociale Facebook si Twitter, blogulului personal, forumuri si bineinteles prin intermediul blogulului campaniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu